loading...
انجمن تخصصی Grand Theft Auto IV

عماد توکلی بازدید : 262 شنبه 30 دی 1391 نظرات (2)

سلام خدمت همه اعضای عزیز.

همونطور که مشاهده کردین هم قالب سایت رو تغییر دادم و هم قالب انجمن.

قالب انجمن کاملا ویرایش شده توسط خود من اختصاصی برای انجمن تخصصی Grand Theft Auto IV هست.

و برای قالب سایت از قالب های آماده استفاده کردم.

همین صفحه از سایت، قسمت سمت راست،دو نظر سنجی گذاشتم. یکی برای قالب سایت و یکی برای قالب انجمن. لطفا توی هر دو نظر سنجی شرکت کنید و بگید قالب جدید بهتره یا قالب قبلی.

دقت کنید که هر نفر توی هر 24 ساعت فقط یک بار میتونه رأی بده.

اگر توی قالب های جدید، چه سایت و چه انجمن مشکلی دیدید یا پیشنهادی برای تغییر دارید اینجا در قسمت نظرات اعلام کنید.

 


موفق باشید.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohamad alizadeh در تاریخ 1392/05/04 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا عماد
من یه ماشین لیموزین hummer h3از gta sanدانلود کردم ومیخواستم به ivتبدیل کنم اما هر کاری کردم نشد شما که ماشین تبدیل می کنید میشه این کارو انجام بدهید با تشکر
پاسخ : سلام. فعلا روی ماشین های ایرانی کار می کنم.

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1391/11/10 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

نظرتون رو در باره امتیاز دادن به گوگل پلاس هردوی ما برای افزایش بازدید از سایت من وشما چیست؟؟؟؟شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت و انجمن تخصصی GTA IV خوش آمدید. علاوه بر GTA IV می توانید به موضوعات دیگر هم بپردازید اما مبحث اصلی بازی GTA IV است. ما در حال ویرایش بازی GTA IV و ایرانی سازی و اسلامی سازی آن در حد توان و مقدور هستیم. در صورت تمایل به همکاری از طریق سایت و انجمن اطلاع دهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر روی کدوم کار کنیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 330
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1950
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 4,693
  • بازدید سال : 26,815
  • بازدید کلی : 459,250