loading...
انجمن تخصصی Grand Theft Auto IV
عماد توکلی بازدید : 961 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (4)

نیروی انتظامی ایرانی - نسخه جدید

این یه مدل آماده بود که با ویرایش مدل سه بعدی و ساختن تکسچرهای جدید تبدیل به پلیس ایرانی و بعد هم برای GTA IV تبدیل کردم.

یه مدل پلیس ایرانی دیگه هم توی نت برای دانلود هست که اون هم کار خودمه، این کار جدیدم از قبلی خیلی بهتره.

 

ویرایش کامل مدل سه بعدی ، ساخت تکسچرهای جدید و تکسچر دهی جدید به مدل، اسکلت بندی مدل و تبدیل برای GTA IV : عماد توکلی


niroentezamiirani

niroentezamiirani

 

برای مشاهده عکس ها در اندازه بزرگتر روی عکس کلیک کنید.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مسعود در تاریخ 1392/09/28 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

سلام
آقا لطفا کمک کنید من ماشین هایی که دانلود کردن تونستم با نرم افزار SPARK IV جایگزین کردم ولی نمیدونم چکار کنم تا داخل بازی ماشین ها رو پیدا کنم کمکم کنید.
پاسخ : به هر اسمی جایگزین کنید، باید دنبال همون ماشین توی بازی بگردید. میتونید با ترینر ماشین رو spawn کنید

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/07/13 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید سما از چه گرافیگی تو بازی استفاده میکنید
پاسخ : iCEnhancer 2.1سلام

این نظر توسط محمد جواد در تاریخ 1392/06/21 و 13:12 دقیقه ارسال شده است

باسلام و ارض ادب ببخشید من 13 سالمه و من بازی GTA EFLC
خریدم اما وقطی می خواهم سیو بکنم ازمن میخواد که ثبت نام کنم ولی وقطی کنسل رو میزنم میره بیرون و نمیتونم سیو کنم می شه مشکلشو به من ایمیل بزنید مننون از سایت خوبتون.

این نظر توسط امیر عابدی در تاریخ 1392/06/20 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

آورین
ما که از این چیزا سر درنمیاریم فقط میفهمم از قبلی خیلی بهتر شده


عماد من میخوام واسه یه ماشینم riv بذارم همه کا ها رو کردم چطوری میتونم کد riv رو بنویسم؟
پاسخ : واسه ساخت کد RIV باید با توجه به پارت هایی که به عنوان اجزای متحرک گذاشتین کد رو بسازید. آموزش توی خود فایل RIV هست.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت و انجمن تخصصی GTA IV خوش آمدید. علاوه بر GTA IV می توانید به موضوعات دیگر هم بپردازید اما مبحث اصلی بازی GTA IV است. ما در حال ویرایش بازی GTA IV و ایرانی سازی و اسلامی سازی آن در حد توان و مقدور هستیم. در صورت تمایل به همکاری از طریق سایت و انجمن اطلاع دهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر روی کدوم کار کنیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 330
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1950
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 380
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,091
  • بازدید ماه : 3,678
  • بازدید سال : 25,800
  • بازدید کلی : 458,235