loading...
انجمن تخصصی Grand Theft Auto IV
metiii بازدید : 245 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

OpenIV 1.3

 

نرم افزار Open IV نرم افزاری مانند Spaek IV با قابلیت های بیشتر است. برا اضافه کردن ماشین های جدید، صداها، تصاویر و ... ، برای ویرایش بازی به این برنامه ( یا Spark IV ) نیاز دارید.

 

توصیه ما به حرفه ای ها برنامه Open IV است.

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدامين مرادي در تاریخ 1391/12/27 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

براي xbox هم هست
پاسخ : فکر می کنم راهی داشته باشه برای اضافه کردن به xbox

این نظر توسط Ali در تاریخ 1391/11/04 و 9:27 دقیقه ارسال شده است

من مود دیگه هم زدم ولی بازم این مشکل و داره.به هر حال ممنون از کمکتون.مرسی
شکلکشکلک

این نظر توسط Ali در تاریخ 1391/11/03 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

http://uploadkon.ir/?file=GTA.mp4 از صداش معلومه.مرسیشکلک
پاسخ : این یکی از مودهایی که نصب کردین هست! متاسفانه اصلا مود جالبی نیست و پیشنهاد میکنم پاکش کنید!

این نظر توسط Ali در تاریخ 1391/11/03 و 8:28 دقیقه ارسال شده است

سلام.من با برنامه spark IV مد اضافه کردم اما بازی گیر میکنه و اصلا حرکت نمیکنه.حتی تو منو که نقشه هست نمیره مجبورم حفظی برم منو و از بازی خترج بشم.من اینو چیکار کنم؟
پاسخ : سلام. چه مدی به بازی اضافه کردین؟

این نظر توسط SAEID MAMA در تاریخ 1391/11/01 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

سلام
اگر ممکنه آموزش نرم افزار هم بگذارید ممنونشکلک
پاسخ : سلام. آموزش چه نرم افزای؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت و انجمن تخصصی GTA IV خوش آمدید. علاوه بر GTA IV می توانید به موضوعات دیگر هم بپردازید اما مبحث اصلی بازی GTA IV است. ما در حال ویرایش بازی GTA IV و ایرانی سازی و اسلامی سازی آن در حد توان و مقدور هستیم. در صورت تمایل به همکاری از طریق سایت و انجمن اطلاع دهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر روی کدوم کار کنیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 330
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1950
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 4,666
  • بازدید سال : 26,788
  • بازدید کلی : 459,223